דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיסול פטרת ציפורניים 

מאת    [ 06/01/2014 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 3630 פעמים ]

פטרת ציפורניים יכולה בהחלט להיות מטרד. תשאלו כל אחד שסבל מהבעיה הזו בעבר, והם יגידו לכם שזה בהחלט מאוד מעצבן. במידה ויש לכם את הבעיה הזאת, יתכן כי אתם תוהים מה היא הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה. קיימות מספר אפשרויות נפוצות לטיפול בבעיה זו, וכדאי שתחקרו את כל האופציות על מנת שתוכלו לקבל תמונה טובה של המצב ולבחור באופציה המתאימה לכם ביותר. במאמר זה, אני אתייחס לבעיה ואנסה להסביר מה הם האפשרויות השונות, על מנת לעזור לכם לקבל מושג יותר טוב על דרכי הטיפול ומה כדאי לעשות בשביל להתמודד עם פטרת ציפורניים.

דבר ראשון, כמובן שאפשר לדבר עם רופא המשפחה שלכם ולקבל תרופת מרשם לשימוש דרך הפה ממנו או ממנה. בחלק מהמקרים של פטרת הציפורניים, תרופה שלוקחים דרך הפה היא הדרך הטובה ביותר לטפל בפטרת ציפורניים. קיימות מספר תרופות כאלו שאתה יכול לקחת, כולל למיסיל, דיפלוקן וספוראנוקס אשר עוזרות לטפל בזיהומים פטרתיים. למרבה הצער, תרופות אלה אינן מתאימות לכל המקרים ואינן עוזרות לכולם, כך שאולי תצטרך לנסות מספר טיפולים עד אשר תמצא את הטיפול שמתאים לך ויכול לפתור את הבעיה שלך. חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי התוצאות שאתה מקבל ולראות מהו המשך הטיפול שהוא מציע.

ישנן גם תרופות בצורות קרם או נוזל דמוי-לקה שניתן לשים מקומית על האזור של הפטרת. אם אתה מתחיל להשתמש בתרופות אלה כאשר פטרת הציפורניים רק מתחילה, לפני שהיא מספיקה להתפשט, היעילות שלה עולה בהרבה וסיכויי ההצלחה יותר גבוהים. חלק מהתרופות הללו הן סיקלופירוקס ואמורולפין. אם אתה מנסה את התרופות הללו, מומלץ להתייעץ קודם עם רופא המשפחה ולעדכן אותו בנוגע להשפעה והתוצאות שאתה מקבל. ייתכן שגם כדאי לנסות תרופות דרך הפה במידה ואין הצלחה עם תרופות קרם מקומיות.

ישנם גם מספר טיפולים מבוססי תרופות ביתיות שניתן להכין בבית שיכולות לטפל בפטרת ציפורניים. עבור אנשים רבים, נראה שטיפולים אלה אינם עוזר במידה רבה. נראה שחלק מהאנשים, לעומת זאת, כן מקבלים תוצאות טובות מהטיפולים הללו. לדוגמה, אחת מהתרופות הביתיות ניתן להכין משילוב של חומץ לבן, בירה כהה ואסידופילוס לנוזל אשר משרים בו את האזורים הנגועים למשך 30 דקות ביום במשך חודש. עוד תרופה ביתית היא להשרות את הצבעות הנגועות בליסטרין. נראה כי תרופות אלה מצליחות על חלק מהחולים, ועל חלק לא.

הנקודה החשובה היא, כי ייתכן שיהיה עליך לנסות מספר טיפולים שונים כדי למצוא את מה שיעבוד עבור פטרת הציפורניים שלך. הקפידו לעקוב אחר התוצאות שיש לכם מכל טיפול, על מנת שתוכלו לדעת מה בדיוק עובר ומה לא. באופן כזה, אם תתקלו בבעיה של פטרת ציפורניים שוב, אתם כבר תדעו מה בדיוק מצליח ומה לא ומה האופן שבו כדאי לכם לטפל בבעיה. זה עלול להיות מתסכל אם חלק מהטיפולים לא מצליחים, אבל אם תמשיכו ותנסה דברים שונים, סביר להניח שבסופו של דבר תמצאו טיפול אשר יעיל במקרה שלכם ועוזר לכם לפתור את הבעיה.

מאמר זה נכתב למטרות מידע בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי. מומלץ לעשות את כל התהליך בתיאום מול רופא המשפחה, לשכמוע מה הוא ממליץ לעשות ולהגיד לו מה אתם מנסים ומה הן התוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב